Hey hey!

Om man kanske ska gå och lägga sig snart. Imorgon jobbar jag 7.45-17.00! She works hard for her money ;) Så imorgon när jag kommer hem från jobbet ska jag äta kvällsmat sen gå en timma med Sky. Sen somna i soffan. Hoppas det är lite minusgrader då. I helgen måste jag leta efter några slags badshorts, ska bada med elev på måndagar så då vill jag nog ha mer shortsliknande badbyxor.. Någon som har något förslag om några snygga?

På lördag ska Roberth leta present till mig, eller ja leta och leta, jag har sagt vad han ska köpa haha. Bra fantasi ;) Jag ska också leta lite presenter i helgen, får se vad det blir.

Det känns som om det är fredag imorgon, inte bra när det bara är torsdag!

Jag fick en för tidig födelsedagsblomma idag, en fin orkidé av mamma och pappa. Supertjusig :)

God natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0