En mysig familjesöndag .

Hallå! Jaha, vad har jag gjort idag då..
 
På förmiddagen åkte jag och mamma iväg på en tur. Jag köpte blommor till sovrummet, blomma och kruka till vardagsrummet och en ny filt till soffan. En ljuslila från Chilli, kan visa bilder imorgon.. Kanske.. Vi handlade också blommor till mormor och morfar som vi sedan planterade hemma hos dom. 
 
Väl hemma igen så fixade jag iordning blommorna. Sen hade jag kökstjänst och tvättjänst här hemma haha. Efter en stund kom Marion och Göran med fika och blomma, det var så roligt att dom kom. Sen gick vi alla hem till mamma och pappa och satt där ett tag, kul att vi kan umgås som en enda stor familj :)
 
Nu har jag skitont i huvudet, hoppas det går över så jag får sova ordentligt. 
 
Duk, skål och kanna från Smultrongården.
 
Blomman jag fick. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0