Walking in the rain

Hej! Jag skulle ta mig en långpromenad förut, när det var varmt och skönt ute. När jag kommit en bit såg jag att det var kolsvarta moln. Hmm skulle jag klara mig undan ovädret tro? Tänkte om och gick en annan runda. TUR det säger jag. När jag kom till rosta gärdet så började det att spöregna och åska så jag sprang och gömde mig under att tak vid risbergska skolan haha. Där satt jag ett tag och hade det bra :) Jag hade kunnat fortsatt men hade ju inget skydd till mobilen. Hade jag tagit den superlånga rundan hade jag inte kunnat gömma mig under ett tak, så bra att jag böt rutt. :)
 
Här satt jag :)
 
Roberth sitter och kollar på Lotta på Liseberg, hans favoritprogram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0