Hej hej söndag

Söndag!

Haft en bra söndag. Varit ute i Pålsboda där det blev grillat. Så himla gott var det. Vildsvin, färskpotatis, sallad och goda såser. Mums. God efterrätt också. Jag och Marion gick med Sky medans Göran och Roberth lekte cykel reparatörer som sedan övergick till vedstaplare. Fick med mig fina blommor hem från deras trädgård. När vi kommit hem åkte jag vidare till mamma och pappa, satt och pratade där en stund. Svängde förbi Willys också och handlade lite smått, har två stycken trisslotter i plånboken så jag "kanske är miljonär" just nu.. Det ni..

Imorgon och på tisdag kommer jag att befinna mig i Arboga vid Herrfallet, studiedagar så blir två dagar utan elever ;)

Har tagit lite bilder men kan inte ladda upp dom...

Kommentarer
Postat av: Emma

Har bara ätit vildsvin en enda gång. Men DAMN va gött det är. :D

2012-06-17 @ 22:30:35
URL: http://Eembla.blogg.se
Postat av: Betty Bones

*svar*: Jaa den är så sjuukt god! Smakar inte som vanligt "vatten" :D

2012-06-18 @ 16:59:18
URL: http://bettybones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0