Söndag

Igår så skulle jag ju ha färgat håret, men min frisör är sjuk och att hitta en ny tid var inte det enklaste... Så jag ringde nu för att boka en ny tid. Fick en tid i veckan men hos en annan tjej. Meen Sandra förlåter mig nog, det är ju inte mitt fel att hon är sjuk ;) Så nu ska utväxten bort, usch vad jag önskar att jag slapp färga håret... Hade min naturliga färg eller något, men det är ju typ råttfärgat och det är inte så snyggt.

Jag var iväg en sväng hos mamma och pappa förut. Mickis, Samuel och Noa var där så jag gosade en massa med Noa. Bytte kissblöja och allt, moster fixar ;) 

Nu sitter jag i soffan och äter godis och kollar på "Celebrity rehab with Dr Drew". Fyyy vilka sorgliga människor, fy fan för droger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0