Freitag

Helg helg helg!! Slutade kl 15 idag, så skönt! Dammsög och torkade golven när jag kom hem sen gick jag och Anna iväg till gymmet, meeen träningen blev väl mer promenaden dit haha ;) Vi skulle ha gått till Karlslundspåret men vi tyckte inte att det var så skönt väder så det får bli en annan dag. Gick in en sväng på ica och köpte oss lite tulpaner, billiga var dom så jag funderar på om jag ska köpa mer imorgon... Älskar verkligen tulpaner.

Strax efter jag kommit hem igen så kom Marion och Göran hem med Sky, så nu är han hemma igen :) Jag och Marion åkte iväg till Subway och köpte mat till oss alla, mysigt att dom stannade en stund. Har verkligen världens bästa svärföräldrar.

Imorgon ska jag träna och lite sånt på morgonen. Sen hämta mina linser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0