Långa dagar

Den sista halvtimmen idag på föreläsning var inte rolig. Jag höll på att somna. Ögonlocken var så tunga! Försökte göra allt för att bli pigg. Dricka vatten, äta frukt och spänna upp ögonen men det hjälpte inte. Vad jobbigt det är när det blir så, har ju inte hänt sedan skoltiden? När vi sen var klara så sa jag till en kollega att jag höll på att somna. Svaret jag fick var: "Den syntes". Pinsamt att det syntes, jag menar rektorn och alla var ju med :D Men jag sov ju så dåligt inatt så var väl pga det.

Imorgon är min tidiga dag på hela veckan, jag slutar kl 15. Men det är stormöte då så jag kommer vara kvar till kl 18 på jobbet :D Otur. Men jag har tagit ledigt på fredag så det gör inget :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag längtar till på Fredag <3

2012-03-26 @ 20:00:35
URL: http://youneedahero.blogg.se/
Postat av: Emma

Ta med dig tandpetare nästa gång att spänna fast ögonlocken med. Hehehe.

2012-03-26 @ 22:15:00
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0