Rensning

Nu är det fotboll som gäller här hemma.. Jag sitter i köket och beundrar alla ICAkassar som står på golvet. Jag fick för mig att rensa skafferiet, det resulterade i fyra kassar som ska slängas....... Jäkla mycket skräp man samlar på sig. Våran kyl och frys behövs också rensas, ska nog ta tag i det imorgon..

Var ju och köpte hundmat förut, 830 spänn gick allt på. Maten kostade 699 och sen så tyckte jag att han behövde lite mer godis :) Sky var självklart med inne på Grizzly.

Fick en fin påskblomma av Roberth ♥




Kommentarer
Postat av: Emma

Eller så säger du till din syster att hon måste spara dom till eran. :D

2012-03-31 @ 17:08:17
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: amanda

Gulle han, vad fin den var!

2012-04-01 @ 11:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0