Fin Lördag

Tänka sig att jag köpte skor idag! Helt otroligt.. Två par till och med. Tror att jag är nöjd med dom :) Blev lite annat också. Shorts, leggings, byxor, solglasögon och en t-shirt. Så nu har jag handlat mitt för den här måndaden :D

Jag och mamma hade det mysigt på stan. Till en början hade jag väldigt ont i huvudet men det gav sig efter ett tag, tur det. Vi gick runt i en massa affärer sen satte vi oss i solen och åt en varsin macka, dom var inte så goda men men :) Sen hämtade pappa och morfar oss och så åkte vi till sjukhuset för att hälsa på mormor. Tyckte att hon var rätt pigg idag faktiskt.

Nu har jag fixat lite här hemma, ska snart gå ut med Sky sen ska jag nog åka till mamma och pappa. Dom ska grilla :) Roberth och Basse är och kollar på amerikansk fotboll, tror vi ska fixa resan idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0