Nää nu är jag trött

Åhh hej vad trött jag är!! Skulle kunna somna.. Men tror nog att det bli en promenad istället.

Gick ju upp rätt tidigt idag, blev en skön morgonpromenad i hästhagen. Sen åkte jag och tränade, det gick väl så där. Inte alls pepp plus att jag har träningsvärk i benen.. Efter det blev det en tur till morfar med mamma. Jag köpte med jordgubbar som vi fikade på, sen blev det goooood mat! Roberth kom också och åt, skönt att vi slapp laga mat idag :D Nu har jag precis kommit hem från sjukhuset, vi var och hälsade på mormor. Hade med jordgubbar till henne, hon blev så glad.

Sky ligger bredvid mig och sover, ska jag göra honom sällskap eller släpa ut honom i skogen haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0