Onsdag

Hallå! Idag på jobbet hade vi friluftsdag uppe i Ånnaboda, mysigt! Skönt att vara ute, hade tur med vädret också så det kunde inte bli bättre :)

Efter jobbet åkte jag hem till västhaga där syrran och Noa var, var ju tvungen att gosa lite med lillen :) Han hade på sig kläderna han fick av mig för ett tag sedan, så cool i jeans :) Jag skulle också vilja ha såna mjuka och bekväma byxor :D

Var ute och sprang ikväll också, kände mig rätt bra där ett tag. Med Metallica i lurarna, spelade black album. Bra skit!

Nu ska jag nog gå och lägga mig, ledig imorgon det ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va bra. :) Blev så mycket text tycker jag. Hehe.

2012-05-16 @ 22:31:51
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Black album är ett sånt där album som aldrig kommer att gå ur tiden och som alltid kommer att lyssnas på oavsett generation. Det är coolt. Inte många artister som kan stoltsera med det.

2012-05-17 @ 21:32:25
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0