En bra söndag!

 Åhhh denna härliga söndagsångest är nu här. Eller nja, så mycket ångest har jag faktiskt inte. Har ett bra jobb att gå till, men visst vill man att helgerna ska vara liiiite längre. 
 
Större delen av dagen har jag stått i köket. Bakat, diskat, bakat, diskat, lagat mat och så lite mer disk och fix på det. Och sen har jag tvättat också.
 
På eftermiddagen kom svärföräldrarna hit på fika. Jag hade bakat sockerkaka och choklad cupcakes. Dom hade med sig leksaker och godis till Sky, så snällt. Han är bra bortskämd våran lilla korv. Jag fick en amarillys med fin röd glaskruka till. Också jättesnällt. 
 
Jag kom nyss hem efter att ha varit hos mamma och pappa en liten stund. Dom fick några cupcakes dom också :)
 
Nu blir det lite kvällsfix.
 
Bakverk.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0