Lugnet

Hej! Usch vilket skruttväder det är! Jag vill ut och gå massa långisar med Sky, men han vägrar ju att gå ut när det regnar.
 
Jag har varit iväg en sväng till IKEA och köpt massa doftljus, så nu är förrådet påfyllt :) Handlade på Willys också, mat och sånt där. Fortfarande inget godis :) Idag ska vi äta kyckling och ris och sen blir det ju en sallad till. Ska steka kycklingen i balsamvinäger, det blir så gott då.
 
Egentligen var det väl meningen att jag skulle till optikern men det var så jäkla mycket folk vid köpcentret så åkte inte in dit... Det har blivit något fel på linserna så jag ser så jäkla dåligt, är bara suddigt och jag kisar och spänner ögonen så jag blir tokig. Säkert en utav anledningarna till att jag har ont i huvudet.. Tur att jag har glasögon också, men vill helst inte använda dom på jobbet. Är så trött på glasögon och linser.
 
Nu ska jag väl börja förbereda maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0