Måndag morgon, igen.

God morgon. Usch vad trött jag är! En lång jobbvecka framför mig. Ett möte som gör att jag kommer sluta kl 18.00 imorgon istället för min ordinarie tid som är 16.15.. Tur att jag slutar tidigt på fredag iallafall..
 
Helgen var bra. Lördagen bestod ju av bröllop, det var jättefint. Lisa och Dennis var så fina.
 
Igår var vi ute i Pålsboda. Åt supergod mat sen tog vi upp båten. Både jag och Roberth blev så frusna och trötta ( lite blöta också) efter att ha varit ute på sjön att vi däckde när vi kom hem, haha! Eller ja, Sky däckade också såklart.. Tände massa ljus och tog på mig varma kläder och bäddade ner mig under täcket. Det var behövligt.
 
Idag jobbar jag till kl 17.. Hoppas att det är någorlunda fint väder så man kan ta sig en långpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0