Lisa + Dennis = sant

Jag var ju på möhippa igår för fina Lisa som gifter sig i Oktober med sin Dennis. Jag tog inga bilder så det blir inget roligt om jag skriver om allt och har inga bilder. Men det bästa från hela dagen när Lisa får frågan: "Vad är det bästa med Dennis?" Hennes ögon fylls med tårar och håller händerna för ögonen ett tag, (jag sitter och bölar i soffan såklart) sen så säger hon: "Han är bäst" Alltså det ögonblicket var så fyllt av kärlek.  Jättesvårt att förklara det i bloggen men det var så fint. Jag sitter och gråter nu och torkar näsan.

Kommentarer
Postat av: amanda

men ååååh jag är så avis, jag vill också gifta mig!

2012-09-13 @ 08:00:57
Postat av: Emma & Sasha

Herregud, hur ska det sluta med allt detta gråtande? ;-)

Svar: Ja jag börjar faktiskt bli orolig hur det ska bli på bröllopet haha!
Annica

2012-09-14 @ 12:04:25
URL: http://livetmedsasha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0