Vilken bra Lördag!

På förmiddagen åkte jag och svärmor till Smultrongården. Vi tittade och tittade, så fina saker. Vi hade tur med vädret så vi satt utomhus och fikade också. Jag handlade inget (jag väntar tills dom har julmarknaden) men Marion köpte ett jättefint vinset. När vi var klara där åkte vi en snabbis till mamma och pappa där syrran och hennes lilla familj var. Jag gosade lite med Noa innan vi skulle åka igen. Vi åkte upp på stan och åt mat på Formosa. Vi passade på att äta kinamat när Roberth inte var med, han tycker ju inte om det :)
Det blev lite shopping på stan där jag köpte tre tröjor till mig och sen en t-shirt till Roberth.
 
Jag kom hem vid fyra tiden tror jag. Böt om sen knallade jag och Sky iväg mot Karlslundspåret där det var rätt så mycket folk, det är ju "jogga jorden" runt där nu. Promenaden slutade på 1,1 mil.
 
Nu slappar jag i soffan och äter choklad :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0