Year after year..

Hallå! Sitter och lyssnar på U2  och Pink Floyd och önskar att det var fredag idag istället.. Känner mig inte redo för måndag!
 
Haft en jättebra helg.  Idag var jag och mamma på marieberg och strosade runt lite. Köptes hundgodis,bebiskläder,mat och lite annat smått. 
 
Här hemma har det varit lugna puckar, Roberth är lite seg från gårdagen. Jag och Sky var ute på en långpromenad förut, det var jätteskönt då vi har inte gått någon långis i veckan då vädret inte vara det bästa bland annat. Hoppas det blir fint i veckan .
 
Imorgon har jag varit godisfri i en hel vecka! Kan ni tänka er det?! Galet.. Har godisstopp till ett visst datum, och än så länge har det gått bra. Haft mina prövningar då det har varit massa godis runt omkring mig men jag har knappt varit sugen, yeha! 
 
Nehej lite kvällsmat kanske..
 
Sky just nu.
 
Klart att Noa ska ha denna snygga!
 
Rock killen.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Han kommer bli så snygg :)

2012-10-01 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0