Bo i en skokartong.

Tänk om man bodde i hus som hade fina, vita trägolv som knakade när man gick på dom. Vad mysigt det skulle vara. Ha en fin gran som man kunde lägga alla julklappar under. Tända en brasa så det blir varmt och härligt inomhus. Ha mycket utrymme så man känner att man får plats med sin familj, och alla saker. 

Jag vet att hus är långt borta, om vi vinner hundra miljoner kanske. För usch vad jag känner att vi inte får plats i lägenheten. Det spelar ingen roll hur mycket jag rensar och slänger längre, det blir inte bra. Ett eller helst två rum till hade varit underbart. Att få inreda ett barnrum, göra fint i Theodors rum. Jag vill jag vill! Jag vill inte bo trångt längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0