Den känns som söndag.

Åh jag tror att jag håller på att bli sjuk. Det har jag ingen lust med.. Syrran och hennes familj är magsjuka. Lilla Hedda på två månader och Noa som är 22 månader. Mosters små hjärtan är magsjuka :/ ❤

Krya på er❤

Idag träffade jag Lena och Gittan från jobbet. Vi var hemma hos Lena och hon bor mitt emot oss typ så det var väldigt nära. Det var så trevligt att ses och sitta och prata. Jag var inte där så jättelänge, kanske en timma, sen fick jag bukras och sprang hem haha. Alltså min mage har varit ur funktion dom senaste dagarna. Ibland undrar jag ifall jag äter något som jag inte tål.. 

Sen kom Marion och Göran hem till oss. Hade med sig goda bakelser, tulpaner och grejer till Sky. Dom är så snälla. Roberth och Göran satte ihop Theodors stol så nu kan han sitta med oss vid bordet, så mysigt. Sen så fixade vi mat och åt gott. En bra dag! 

Igår så somnade Theodor så sent, klockan var 0.30 när han somnade. Helt galet han är aldrig uppe så länge. Var jätteledsen och höll på, undra om det är tänder som spökar? Ikväll somnade han strax efter klockan halv tio, mycket bättre! Hans sovvanor är inte alls bra nuförtiden. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0