Lördag.

Jag skulle kunna sova en stund, men det ska jag inte. Theodor sover i sin vagn, hoppas han sover en stund för han har inte sovit så mycket idag. 

På förmiddagen åkte jag och Theodor till Köping för att hälsa på syster och hennes familj. Det var jättemysigt att vara där. Blev bjuden på pannkakor och fika, gott :) 

När vi kom hem så hämtade jag ut lite paket på Coop som jag sedan slog in. Blev lite julklappar så nu är allt klappat och klart. Skönt att inte behöva tänka mer på julklappar. 

Usch det regnar och är supergrått, vilket december väder. Vart är minusgraderna? Inte här iaf.. 

Theodor och kusin Noa i hörnet ❤

Noa showade och sjöng för oss. 




Kommentarer
Postat av: Michaela

Det bästa på hela dagen var när ni var här ❤️

2013-12-15 @ 17:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0