Lördag.

I förmiddags var jag och mamma iväg och köpte lite födelsedagspresenter och julklappar, Theodor var hemma med Roberth så vi kunde handla i lugn och ro. Jag hade först tänkt att vi inte skulle köpa någon julklapp till Theodor just för att han är så liten, men när vi var inne i en leksaksaffär så kunde jag inte låta bli. Vad mycket gulligt det finns till dom allra minsta! Jag köpte bara en liten grej från mig och Roberth. 

"God jul Theodor önskar mamma och pappa." Det kändes overkligt. 

Förra julen låg han i min mage, nu är han här med oss. Våran älskade lilla son. Det känns fortfarande overkligt. Han ska ha dom bästa jularna, fira den med dom som älskar honom villkorslöst. Älskade lilla Theodor ❤


Det blev ett kvällsbad innan det var dags att sova. 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Lille glade badkillen 😘

2013-12-08 @ 08:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0