Onsdag.

Idag var det sista gången på babymassagen. Theodor fick knappt någon massage då han sympatigrät när en annan bebis började gråta, blev sviiiinledsen haha. Lille plutten. Till slut grät alla i gruppen, små nördar. 

Efter det så spenderade vi dagen hos mamma, åt god mat. Jag blev så himla trött och satt bara och flamsade och skrattade, kunde liksom inte sluta. Längesedan jag var så trött. Så vi skrattade en del. 

Theodor har virusprickar på låren, om dom inte försvinner eller sprider sig så ska jag boka tid hos läkare. Hoppas vi slipper det. 


⬆Små varma, knubbiga viruslår. 


Det ser ut som en liten eskimåbebis i vagnen haha. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är inte värmeprickar? Det hade My på vintern när hon var liten. Jag klädde på henne för mycket kläder. Haha!

Svar: Nej barnmorskan sa att det var virusprickar, han hade det på axlarna när han var sjuk och nu har han det på låren också. Och det blir typ mer om han är varm och han är typ alltid varm i åkpåsen och sånt haha! Brukar vara helt svettig när jag tar upp honom, hoppas på minusgrader snart :) Ses någon dag?
Annica

2013-12-11 @ 22:17:06
URL: http://mysansmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0