Oj vad negativt det blev.

Nja idag har det väl inte hänt alltför mycket. Roberth är hemma från jobbet och är förkyld, hoppas att jag och Theodor slipper bli sjuka. 

Roberth frågade mig förut om jag längtade till julafton (vilket jag alltid gör) men njaaaaa jag vet inte alls vad jag tycker längre. Känns sådär, vet inte varför. Kanske ändrar mig när det börjar närma sig. Men nej jag längtar inte alls till julen.. 

Kanske är det det där med att Theodor inte har ett eget rum och att han kanske kommer få någon leksak i julklapp och att vi inte har någonstans att lägga dom.. Vill nästan säga nej till saker till honom men det kommer jag ju inte göra, alla ska ju få köpa det dom vill. 

Jaja så är det att bo trångt. Kanske bor någon annanstans tills nästa jul.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0