Tisdag.

Inatt sov T så där bra igen. Från cirka 21.30 till 06.15 imorse. Jag vaknade flera gånger inatt och trodde att han skulle vakna, jätteirriterande. Jag fick ont i huvudet igår kväll och det sitter fortfarande i. Theodor har nyss somnat om så jag har målat naglarna, det är inte ofta man har tid med det. 

Igår var jag ju och kollade på en lägenhet, typ 100 meter härifrån. Jag gillade den, synd bara att den låg på tredje våningen utan hiss.. Typiskt. Bättre lycka nästa gång! 


Sky luktar på sin lillebror. 

Theodor är så nära att rulla runt på mage när han ligger och gymmar. Han blir skitförbannad när det inte går haha, helt röd i ansiktet och när jag tar upp honom är han alldeles andfådd. ❤

Idag ska jag göra så lite som möjligt. Tvättar nu och kanske städar om tillfälle ges. Blir en promenad lite senare i det sköna vädret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0