Tvätt på schemat.

Gaaaaaaah idag har Theodor bara sovit drygt 30 minuter på hela dagen. Vaknat direkt jag lagt ner honom och varit lite gnällig. Vet att han brukar bli lite gnällig när det är dags att bajsa (han bajsar ju inte varje dag) och mycket riktigt idag bajsade han. En rejäl kacka som hade läckt ut över kläderna. Precis allt. Sååååå nu ligger han i vagnen och sover och jag hoppas att han gör det en stund nu, han är så trött. Jag är trött. Håret är smutsigt . Ser ut som skit. Usch. 

Så idag har vi bara varit utanför dörren när det varit dags för Sky att kissa. Har tvättat en massa för imorgon åker jag och Theodor bort över helgen. Så hans kläder var viktigast att få rent idag. Det går ju åt några bodys om dagen. Jag måste köpa dregglisar så det skyddar tröjorna lite. 


Hur söt är han inte när han ligger i soffan?! 


Sky vilade middag under filten. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0