Så duktig.

Nu ligger jag i soffan och hoppas att Theodor ska somna efter mat och blöjbyte. Han vaknade halv fem så vi har inte varit uppe så jättelänge. 

Igårkväll så somnade Theodor till runt kl åtta snåret och det var ju inte alls bra. Jag väckte honom efter jag duschade så att han skulle få pyjamas och allt klart inför natten. Det var en supertrött Theodor jag väckte som sedan blev jääääääteledsen, dumma mamma som väcker mig! Jag tänkte att nu blir väl natten knas men efter lite mat och sånt så somnade han om igen runt typ 21.30 tiden. Min duktiga kille. 

Jag hoppas verkligen att dom bra nattningarna fortsätter. I regel så somnar han cirka 5-10 minuter efter att vi lagt honom i hans säng, inget gråt utan är oftast nöjd och det är så skönt! Han är så duktig. Jag blir helt rörd när jag tittar på honom när han ligger där i sin säng under täcket och sover. Kärlek. 

Nu är det en trött kille i vagnen som somnar vilken sekund som helst så nu ska morsan också sova ;) 


Nybadad, det kanske man ser på frillan haha! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0