Sep. 02, 2013

Jag brukar fundera på hur Theodor kommer se ut om några månader. När han fått lite mera kött på benen :) Om han fortfarande har mycket hår som står åt alla håll. Det ska bli kul när han börjar röra sig mer, när han börjar sitta. Jag vet att det är långt kvar men jag längtar och ser fram emot det, min lilla kille.

Idag har vi haft en lugn dag. Jag har plockat undan en del här hemma och gjort lite fint. Finns mycket mer att göra, ska slänga en massa grejer. Försöka rensa kläder och bara ha kvar det jag verkligen använder.

Nu ska jag fixa något att äta.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är inte länge. För det går sjuuuuukt fort. :)

2013-09-03 @ 19:55:31
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0