Sep. 03, 2013

Hej! Här sitter jag klarvaken och väntar på att Theodor ska vilja somna. Han somnade runt kl 22 men vaknade första gången redan kl 23.30 och ville ha mat. Strax innan kl 03 började han böka i vagnen igen så nu har vi varit vakna ett tag. Han har ätit rätt bra och nu (peppar peppar) så tror jag att han börjar bli trött, men han har lurats förr så jag tar inte ut något i förskott utan sitter här och surfar haha. Tänk om man inte hade haft mobilen i såna här stunder... Tragiskt men sant. Det underlättar iallafall, kolla runt på Aftonbladet,bloggar och såklart instagram haha. Vad gjorde kvinnorna förr i tiden egentligen haha! (Satt och koncentrerade sig på barnen såklart!)

Nu känner jag att jag börjar bli för pigg och Theodor verkar ha somnat.. Känner på mig att jag kommer vara svintrött på förmiddagen, typiskt då vi ska till BVC. Eller så är jag pigg och på strålande humör hehe...

Kanske ska chansa på att Theodor sover och försöka få mig själv att somna kanske.. Säger väl god natt då, eller god morgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0