Söndag!

Idag var ännu en supervaken dag för Theodor. Han somnade för cirka tio minuter sedan och allt som allt har han sovit i 45 minuter på hela dagen. 

Men han har varit snäll och nöjd ändå, ätit mycket och bara varit. Vi åkte ut till Roberths föräldrar idag och han satt nöjd i bilen och sov en stund. Vi fick sån god mat där, godaste jag ätit på länge. Maten här hemma blir ju inte prio ett numera.. 

Jag hämtade ut två paket förut. Det ena var från Go Boken och innehöll godnatt visor och en liten leksak. Det andra var en "Första boken om mig" bok. En jättemysig bok där man skulle fylla i massa saker, så det ska jag pyssla med imorgon om jag får tillfälle :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0