Varm i hjärtat.

Theodor har varit vaken i ett par timmar, ätit och haft sig. Varit trött men han ville absolut inte somna ,(även fast han var superdupertrött i Angelicas famn). I vagnen ville han inte somna utan gnölade lite. Jag chansade och la honom i hans säng, han protesterade lite men var inte ledsen. Jag gick till köket och fixade lite, hörde några skrik från sovrummet men var inte mycket mer. Efter ungefär tre-fyra minuter går jag in i sovrummet för att kolla läget, lilla gosen har somnat ❤ supermysigt att sova i sin säng. Då blir jag alldeles varm i hjärtat när han ligger där nedbäddad i sin säng och sover så gott. Världens bästa baby T. 

Jag hoppas att han sover bra inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0