Snart är det påsk!


Idag har jag ansökt om utbildningar på universitet till hösten.. Jag tror inte att jag kommer komma in. Sidan kraschade för det var så många som anmälde sig.. Så nej jag ställer in mig på att jag kommer få göra något annat till hösten.. Kanske plugga upp ett betyg som jag tror behövs.. 

Lite nervös när jag tänker på vad jag ska göra efter mammaledigheten. Jag vill verkligen plugga, få en bra utbildning. Men kommer jag inte in står jag på ruta ett. Vill inte vara en mamma som skriver in sig på arbetsförmedlingen.. Att vara arbetslös är ingen hit nu när vi köpt lägenhet och allt. 

Förhoppningsvis löser det sig! 

Idag köpte jag lite grejer som T ska få i sitt påskägg, bland annat dom här; 


❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0