Livet.

Den här dagen har varit seg. Vet inte om det är pga vädret eller vad det är, segt har det varit iaf. Varit ute och gått en runda, skönt med frisk luft. 

Lite ont i huvudet, skulle köpt choklad när jag var och handlade. Blir alltid sugen på choklad när jag har huvudvärk. 

Jag kan bli lite deppig och få lite panik när jag tänker på hur det var när man var liten och att det aldrig kommer bli så igen. Nu är det jag som är "vuxen" och har barn som jag ska ge kärlek och trygghet. Tänker på jobb och utbildning. Vill ju börja plugga till hösten men då måste T börja på dagis så tidigt. Hade ju tänkt att han ska börja i oktober men ska jag kunna plugga måste han börja i typ juli/augusti och det känns så hemskt att han ska börja på dagis när han knappt fyllt ett år. Usch många tankar som snurrar. Att det ska vara så svårt..  




Kommentarer
Postat av: Michaela

Tänk inte så mycket på det. Han kommer inte behöva gå på dagis heltid, Roberth jobbar ju skift och du kommer säkert inte plugga hela dagarna eller ens varje dag :) Det ordnar sig jag lovar! ❤️

Svar: Ja vet inte ens om jag kommer in eller något än :)
Annica

2014-02-27 @ 20:38:11
Postat av: Emma

Jag är super nöjd över att jag valde att Stella skulle börja dagis när hon va precis 1. Blir det fler barn får dom börja då också. Dom lär sig så otroligt mycket. Det är lite lättare att skola in 1åringar. Men det är tur att man får välja själv. :) Alla tycker inte lika. Hehe.

Svar: Ja det kanske inte är så farligt som jag tror. Inget är 100 än om jag ska plugga måste kolla upp en del saker men hoppas jag kan sätta igång o plugga :) hur gammal är Stella nu?
Annica

2014-02-27 @ 20:49:44
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0