Ännu en måndag.

Om cirka två månader får vi nycklarna till nya lägenheten! Jag kan knappt fatta det. Vi flyttar verkligen i rätt årstid också så det känns bra. 

Idag var vi hemma hos Karin och My. Jag hann inte mer än innanför dörren då My sa att dom hade presenter till mig. My hjälpte mig att öppna, klart hon skulle få hjälpa till. Det var en jättefin blomma och en ljuslykta, jag lägger upp bild imorgon :) Så himla snällt, jag blev väldigt paff över presenterna. Theodor blev lite gnällig och trött efter ett tag och jag hann knappt sätta honom i bilstolen så somnade han ❤

Vi åkte till mamma och pappa efter det. Skönt att fördriva dagen. 

Imorgon ska vi till BVC, 6 månaderskontroll. Spännande! 
På kvällen åker Sky iväg på semester ❤ Jag är så tacksam, han kommer ha det SÅ bra. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0