Nu är det kallt.

Gäsp! Om cirka två timmar så ska jag på helkroppsmassage, det ska bli så skönt! Hoppas bara att min bil startar nu när det är så kallt. Jag och Theodor har sovit hos mamma och pappa inatt och då har jag inte haft någon motovärmare i. -15 grader hoppas bilen startar hehe. 

Theodor ligger fortfarande och sover. Han har en 1,20 säng för sig själv, jag har legat på en luftmadrass på golvet haha! Han är ju för stor för att sova i vagnen en hel natt så då tyckte vi det var bäst att han fick sova i sängen med massa kuddar runt omkring sig. Jag låg bredvid honom en stund nu på morgonen och tittade på honom, älskade unge vad du är fin. 

Nu ska jag fixa frukost till mig och mamma ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0