Svammel

En sån här dag då jag bara vill vara inomhus. Städa,dona och se allmänt grå och tråkig ut. Tur att jag kan det då Sky är på semester och jag inte behöver ut och gå med honom ❤

T sover och jag har hunnit dammsuga och torka golven. Plus att äta mat i lugn och ro. Och tvätta såklart.

Ikväll får vi besök och jag har fixat att Roberth köper med fika efter han slutat, skööööönt att jag slipper gå ut JAG SÄGER DÅ DET.  Såna här dagar är guld. 

På tal om något annat så går mina naglar sönder hela tiden. Väldigt irriterande. Ska klippa av dom även fast jag tycker att det är så fult med korta naglar men jag känner att det behövs. En chans att växa och komma tillbaka. Haha jag är så trött ligger och skrattar i soffan tror det är pga mina och Angelicas sms till varandra :) så störda ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0