Tisdag

Oj vilken sen nattning! Jag är inte säker på att han sover men det är tyst i sovrummet iaf.. Idag var vi på BVC och då passade jag på att prata lite om sömnen. Jag ska försöka få honom att äta mer om dagarna, även fast han äter som han ska så ska han få mer. Och jag som trodde att han åt för mycket.. Vi får väl se om det hjälper. Jag tror inte att han kommer sova hela nätterna bara för han äter mer om dagarna. 

Nu har Sky åkt iväg. Var supertaggad efter vi packat hans saker då han förstod att det var något roligt på G. Vad roligt han kommer ha! 


Hans saker i påsen ❤

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det funkar med att han äter mer. Stella sover vääääldigt sällan hela nätter. Men äter som en häst gör hon. :) Får nog vänja mig vid detta och hoppas att hon iallafall nån gång sover hela nätter. :) Men hon har alltid sovit lite för lite faktiskt.

Svar: Jag hoppas också det. Man känner sig lite mör när man inte får sova 😃
Annica

2014-01-28 @ 23:07:32
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0