Onsdag.

Det slog mig att jag nästan aldrig kollar på tv om dagarna. På kvällen kan jag ligga och zappa i soffan men annars så sitter jag typ alltid ute på altanen eller så leker vi i Theodors rum. Det är ju ändå bara skit på tv.. Förutom ikväll då det är kardashians haha! (Det är ju absolut inte skit). 

Jag har lagt T i hans säng, han verkade trött och kliade sig i ögonen hela tiden. Får se om han somnar. 

Hoppas han är pigg imorgon för då blir det en sväng till marieberg. Jag ska köpa mig lite nya toppar och linnen eftersom jag nästan slängde alla mina när vi flyttade, pucko.. Sen är det Ikea som gäller, måste barnsäkra här hemma. Har ju glömt att köpa det dom två senaste gångerna jag varit där, är nog bra virrig ibland. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0