Tisdag



Vädret idag, underbart! 

Jag och Theodor var till affären på förmiddagen sen så höll vi oss inne, vill inte att det ska bli för varmt för honom. På eftermiddagen, när Roberth var hemma, så tog jag mig upp till spåret. Det var superskönt! Skönt med lite egentid och skönt att rensa tankarna lite. 

Nu på kvällen så har jag suttit ute på altanen och bara njutit. Vattnat alla blommor och målat naglarna. Jag älskar att sitta där ute. Att jag sitter där ute själv gör mig inget, verkligen inte. 

Mina tankar går till en familj som har varit med om något fruktansvärt. Jag tänker så på dom hela tiden. Jag har gråtit, jag har varit arg.  Hur går man vidare? Klarar man det? Fy fan. Det finns ingen Gud, det finns ingen rättvisa. Tänker på det hela tiden.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0