Lördag.

Idag träffades jag och syrran på marieberg utan barn. Vi började med att fika sen så gick vi runt i massa affärer och kollade efter kläder till barnen. Jag hittade lite till Theodor, behöver ju köpa nytt i strl 74 till honom. Kollade på kläder i strl 50/56, har han varit så liten?! Skrämmande vad tiden går fort och vad man glömmer. Jag tycker fortfarande att han är liten ju. Han blev sju månader i veckan. Galet. 

Det var kul att träffa syrran. Vi var ju ofta på stan och marieberg när hon bodde här. Saknar det ibland. Vi får ses varje löningshelg och handla till barnen ;) 



En av outfitsen till Theodor, han kommer bli så fin ❤️

På eftermiddagen åt vi på restaurang med T's farmor,farfar och farbror. Det är så mysigt när vi alla kan ses, bara lilla E som saknades. Maten var så jäkla god, där måste vi äta flera gånger! 


Glömmer man ta med leksak så blev ett lock bästa leksaken haha. 


Fick blommor, älskar den här sorten blev jätteglad. Blir fint på nya altanen i sommar. 

Imorgon bitti ska jag äta frukost på Java med Karin och Linnea, mums! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Antar att du hört att jag är magsjuk :,( ni får ha det såmysigt! /spyan

2014-03-01 @ 20:57:27
Postat av: Linnea

Jag är redan hungrig! Hahah

2014-03-01 @ 21:20:14
URL: http://bejbenslofte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0