Sov bra, tack! :)

Theodor har redan vaknat två gånger och varit jätteledsen, det bådar inte gott inför natten. Usch vad han sover oroligt. Hoppas det kan bli bättre när han får eget rum. 

Jag har sagt länge att vi måste sänka Theodors säng för man vet aldrig när han börjar röra sig mer i sängen osv. Och inatt när jag kom in i sovrummet efter lite matning så satt han upp mot kanten! Wooooop lilla buse där tyckte du att du satt bra haha. Fy vad hemskt ifall han skulle trilla ner. Roberth har nu sänkt sängen så nu kan han sitta bäst han vill haha. 

Jag och T har varit borta nästan hela dagen. Bästa lilla killen som knappt säger ett pip när vi är borta, lite gnäll när han vill ha mat men det är väl klart att man ska få låta lite då ❤️

Igår stötte jag på en granne som var så sjukt nyfiken så det nästan var skämmigt. Gamlingar alltså till att vara nyfikna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0