Livet går vidare.

Det är 1,5 vecka sedan Sky somnade in.  Dagarna går ändå. Vi har mycket att göra här hemma så vi håller oss sysselsatta. Dom första dagarna utan honom var hemska. Jag trodde inte att det skulle bli lättare, men det har gått bra. Jag tänder ljus för honom varje dag, kollar på bilder på honom. 

Jag saknar honom. Jag saknar att gosa med honom och pussa på hans huvud. Men han har det bra där han är nu. Han blev så dålig så det fanns inget att göra. 

Jag funderar mycket på vad som händer efter döden. Vart tar man vägen? Vad händer? 

Jag brukar undra vad han gör nu.. Jag tippar på att han fräser runt på någon gräsmatta, ligger i solen och äter massa med köttbullar. Jag vill att det är det han gör och jag hoppas att det är så. Jag har bestämt att det är så. 


Med sin favorit anka ❤️

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag beklagar :(

2014-05-04 @ 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0