Helgen.

Jaha då var helgen slut igen.. Hemskt vad fort det går! 

Efter jobbet i fredags så gick jag och T hem till min mormor och morfar där det bjöds på smörgåstårta, det var mycket gott. 

Igår så firade jag och Roberth våran sjuårsdag tillsammans. Eller ja vi firade väl inte så mycket men vi lagade god mat och så. 

Den här skylten köpte jag, tyckte att den passade. 

På eftermiddagen/kvällen så träffades jag och Emma hemma hos oss. Vi lagade mat och såg på film. Roberth var hos Basse där det var grabbkväll. 

Idag så var Theodor hos frisören för första gången. Det gick bra, ville väl inte riktigt sitta still men det gick bra. Han har ju så mycket hår. Jag ville att hon skulle klippa mer men det får bli en annan gång. 

Nu spelar jag Bingolotto, det går inte alls bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0