Fredag tydligen

Nu tar jag kväll! Har gjort det sista för dagen nu, mina små ärenden haha. Är så full i magen, åt massa mat. Då tänker jag på alla stackars människor som inte ens har mat. Usch hemska tanke. Hur bra man har det egentligen. Nej nu ska jag tänka på annat..

Vi har tillgång till en stor jeep i veckan, sån man kan ha som cab också. Roberth blev intresserad :) Killar och bilar.. På tal om bilar så har pappa hjälpt mig idag med ett nytt batteri till bilen, det andra var ju kaputt. Så hoppas hoppas att det bara var ett nytt batteri det behövdes så det inte är något annat också. Tycker det räcker med att köpa ett nytt batteri..

Roberth slapp jobba imorgon, skönt för honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0