regn

Meeen vilket höstväder det är nu! Gillar inte regn.. Igårkväll var det kallt. Vi satt ute i pboda på deras altan med infravärmen på, tur dom har den :) Det var jättetrevligt igår, god mat också. Jag åt mycket :) Efter maten så spelade vi kubb sen lite kortspel. Jag har väl aldrig lärt mig ett kortspel så jag kollade på, sen la jag mig och kollade på tv haha. Vi kom väl hem strax innan tolv inatt, det var skönt att lägga sig i sängen.

Idag blir en riktigt slappar dag. Ska iväg till mormor och morfar en sväng sen så ska jag bara vara hemma. Ska laga en god soppa, tror den minsann hette höstsoppa? Passande för detta väder.

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

åååååh fan av gött! jag vill ha en sommarstuga som man kan mysa i när regnet smattrar ner.... fyfan så avis.

2011-07-15 @ 12:17:41
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0