Regn

Nu är onsdagen snart över, fy fan vad det har regnat. Inte okej! Jag och sky har varit ute nu, träffade lilla rottisbebisen :) Så gullig. När jag hade kommit hem från jobbet tänkte jag vila lite, men var tvungen att ha ljudet på för Janne skulle ringa. Sms:ade lite med Angelica och sen när jag vilade som skönast ringer det. Cederbacks ringer va fan tänker jag ska jag köra nu eller?! Blir lite svettig men svarar. Det var Helen som ringde, jag hade inte missat någon tid men hon tyckte det var dags att jag skulle börja med teorin nu eftersom jag har kommit långt med körningen. Jag tycker det är svårt med teori, usch. Men körde ett prov här hemma på deras hemsida...

Jag har ont i huvudet, haft det sen igår. Kul. Sitter i soffan nu, hungrig är jag med. Kanske ska ta en morot? Så blir tarsta nöjd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0