Mätt

Ja nu är jag så mätt. Åt ju julmat hos mormor och morfar förut, sen för typ en timma sedan beställde vi hem pizza. Det var så gott! Det blev en vezuvio (vet inte hur det stavas) med mild kebabsås :) Nu kollar jag på Pirates som går på tv4+, tvåan börjar direkt efter ettan.

Imornbitti efter jag gått ut med Sky ska jag ta mig till Meddo för att fixa lite där, sen kl 11 ska jag tvätta.. Så jag får gå upp tidigt imorn med, gick upp åtta idag. Efter jag har tvättat ska jag och Roberth åka till marieberg, ska svänga förbi mamma och pappa också. Ska lämna hostmedicin till pappa som är sjuk, sen ska jag se om jag har några täckbyxor där eller om jag måste köpa nya! Så skönt nu när det är så kallt. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder vet ni väl :D

Sedan jag fick tillbaks min mobil har jag inte kunnat föra över bilder till datorn, jag blir så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0