Bra dag

Yes det tycker jag att det har varit. Jag vaknade jättetidigt som vanligt. Men runt halv tolv drog jag och syrran ut på väg mot Adolfsberg, jag tänker inte ens nämna bussresan ;D När vi väl kom dit så fikade vi hos mormor och morfar och hämtade bilen där. Sen åkte vi ut till marieberg. Jäkligt bra shoppingtur måste jag säga, fast att jag har köpstop! Men men.. En liten stund efter att jag kommit hem så gick jag ocg Roberth till Rio för att äta, det var gott. När R sen kom tillbaks från systemet hade han köpt tre godispåsar till mig, vilken överraskning! Precis vad jag behövde :) Så nu är min kväll räddad. Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: michaela

Det är tur att jag har dig som köper godispåsar till mig :)

2009-07-18 @ 10:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0