Hej o hå!

Jag sov inte många timmar inatt, mycket i tankarna.. Jag tänker på er. Morfar kom och hämtade mig och Sky runt tio tiden, där åt vi jättegod frukost som morfar hade varit och köpt. Sen städade jag lite där medans mormor,morfar och Sky var ute i trädgården :) Sen idag har jag varit med Moa, var inne på hennes jobb ett tag innan hon till slut slutade :D Sen gick vi hem till henne där Robin väntade på att han skulle få äta kakan som Moa hade bakat. God var den. Vi skulle ju beställa Michael Jackson t-shirtar men det var något cp med betalningen så det fick vara. Men vi bäställde tokmånga hårblommor! Så fina. Sen rensade vi hennes garderob, jag fick en tröja. Mycket trevligt. Jag köpte förresten en Metallica tröja på Carlings men har inte provat den än den är killstorlek men jag hoppas att den kommer passa :) Imorn ska jag träffa Mickis och se om hon är någe brun :) Hoppas att det blir fint väder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0