Lördag

Äntligen Lördag! Så skönt. Var på Marieberg med Mickis, lämnade in min mob på Siba så får se när jag får tillbaks den, så jag har en gammal mobil nu så jag har INGA nummer kvar. Så den som vill får väl skicka ett sms så jag får numret.

Vi gick runt lite och hittade mest småsaker, jag vill ha kläder men kände att jag måste prioritera andra saker först. Typ mat och räkningar. Plus att jag ska tatuera mig på tisdag :D

Har precis ätit mat så nu jag är supermätt. Vi var på Maxi förut och handlade en massa gott, när jag plockade upp alla varor här hemma så ligger det en flaska där i så jag frågar Roberth vad det är han har köpt. Han har inte lagt ner den, det är en sprayflaska. Så någon har lagt ner sitt spray i våran vagn som vi OCKSÅ fick betala för.. Jaja. Nej nu ska jag slappa framför teven.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men! du skulle hälsat på mig! jag jobbade ju i dag!..

2009-11-29 @ 00:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0