Tröttis

Idag har jag varit sjukt jävla trött. Har aldrig varit så trött, det var jobbigt där ett tag. Måste varit för att jag haft mardrömmar om björnar IGEN, jag hatar björnar jag är livrädd för dom. Jobbade 7.00-15.15 för er som undrar. När jag kommit hem så åker vi till mamma och pappa runt 17 tiden och nu så har vi varit hemma ett tag. Det skulle vara så skönt att gå och lägga sig, det kanske jag ska göra. Just det jag hämtade ut ett par skor förut också.. Ajabajja nu får jag hålla i pengarna! Hemskt hur mycket jag gjort av med.. Men men ibland måste man och nu var det dags. Jag har en sak kvar som jag måste köpa, min kära foundation från make up store som kostar 245 spänn fan jag tycker att det är så jävla dyrt men deras produkter är så bra! Det vore skönt att slippa använda det, men jag får verkligen aldrig någon färg i ansiktet. Mitt ansikte är inte mottagligt för solen så är det bara och det får jag leva med. Ifall någon skulle komma och göra inbrott hos oss på natten så är det bara att jag springer ut och skrämmer dom med mitt bleka fejs haha.. Nåja nog talat om det..

Mmm imorn har jag bästa matlådan, CHICKEN ALFREDO I´M IN LOVE!

Tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

I looooove chicken alfredo jag med :D Mmmm va gott

2009-09-02 @ 20:40:19
URL: http://tellyousomething.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha björnar :D Stackars!

2009-09-04 @ 19:31:19
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0